Get Adobe Flash player

Jadłospis

                                                                     Poniedziałek 17.12.2018

Śniadanie –  Zacierki na mleku, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, ser żółty, pomidor, szczypiorek. Herbata miętowa, banan.

Obiad –  Zupa szpinakowa z ziemniakami. Risotto z mięsem, papryka, groszek, fasolka, marchewka, kukurydza. Jabłko i kompot wieloowocowy.

Podwieczorek –   Pieczywo pszenno – żytnie z masłem, kiełbasa żywiecka, sałata, rzodkiewka. Herbata z cytryną i miodem.

                                                                    Wtorek 18.12.2018

Śniadanie –  Kakao, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, szynka pieczona, ogórek świeży, papryka. Sok owocowy, mandarynka.

Obiad – Zupa krupnik z kaszą pęczak, Indyk w sosie staropolskim, ziemniaki, surówka z kapusty kwaszonej, kompot wieloowocowy.

Podwieczorek –  Budyń waniliowy z sokiem malinowym. Herbata z cytryną, chrupsy bananowe.

                                                                       Środa  19.12.2018

Śniadanie –    Płatki owsiane na mleku, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, jajko gotowane, pomidor, szczypiorek. Herbata pomarańczowa, gruszka.

Obiad – Pomidorowa z makaronem, Kotlet mielony, ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek – Pieczywo pszenno – żytnie z masłem ,kiełbasa krakowska, roszponka, rzodkiewka. Herbata z cytryną i miodem.               

                                                                 Czwartek   20.12.2018

Śniadanie –  Kakao, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, schab pieczony, ogórek kwaszony, papryka. Sok marchewkowo – jabłkowy.

Obiad – Zupa krem z zielonej soczewicy z groszkiem ptysiowym. Schab w sosie chrzanowym, ziemniaki, surówka z marchewki mini gotowanej. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek – Kisiel wiśniowy, ciasteczko maślane.  

                                                                 Piątek  21.12.2018

Śniadanie – Płatki kukurydziane z mlekiem, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, polędwica sopocka, sałata, rzodkiewka. Herbata miętowa, jabłko.

Obiad –   Zupa jarzynowa z ziemniakami. Makaron kolanka, ser biały, polewa śmietanowo – truskawkowa. Kompot owocowy.

Podwieczorek –   Pieczywo pszenno – żytnie z masłem, kiełbasa szynkowa, jajko gotowane, pomidor, szczypiorek. Kompot z suszonymi owocami.