Get Adobe Flash player

Jadłospis

                                                                     Poniedziałek 10.06.2019

Śniadanie – Kasza manna z mlekiem, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, ser żółty, pomidor, szczypiorek. Herbata malinowa, banan.

Obiad – Zupa krupnik. Szynka w sosie własnym, makaron żytni, surówka z kalarepki, marchewki z jogurtem. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek – Pieczywo pszenno – żytnie z masłem, kiełbasa krakowska, sałata,papryka. Herbata z cytryną i miodem.

                                                                    Wtorek 11.06.2019

Śniadanie – Kakao, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, schab pieczony, ogórek świeży, rzodkiewka. Mięta z cytryną, brzoskwinia świeża.

Obiad – Zupa kalafiorowa.  Kotlet z piersi kurczaka, ziemniaki, surówka z młodych buraczków, jabłka i cebulki. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek – Bułka z masłem, twarożek z truskawką. Herbata pomarańczowa.

                                                                       Środa  12.06.2019

Śniadanie – Płatki  ryżowe  z mlekiem, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, jajko gotowane, pomidor, szczypiorek. Herbata żurawinowa, winogrono.

Obiad – Biały barszcz. Gulasz wołowy z warzywami, kasza pęczak, ogórek małosolny, młoda marchewka. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek – Pieczywo pszenno – żytnie z masłem, kiełbasa żywiecka, rzodkiewka, rukola. Herbata z cytryną.

                                                              Czwartek 13.06.2019

Śniadanie – Kakao, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, szynka pieczona,  cykoria, papryka. Sok jabłkowo – marchwiowy 100%, chrupsy.

Obiad – Zupa selerowa. Gołąbki bez zawijania, ziemniaki, surówka mix sałat ze śmietaną. Kompot owocowy.

Podwieczorek – Budyń wiśniowy, wafle ryżowe. Herbata z cytryną.

                                                                 Piątek  14.06.2019

Śniadanie –  Musli na mleku, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, polędwica sopocka, ogórek świeży, papryka. Herbata pomarańczowa, arbuz.

Obiad – Zupa ogórkowa. Naleśniki z serem i polewą truskawkową. Kompot owocowy.

Podwieczorek – Pieczywo pszenno – żytnie z masłem, kiełbasa szynkowa, jajko gotowane, pomidor, szczypiorek. Herbata z cytryną.